Johdatus CRM-järjestelmiin

Liput

Kirjaudu sisään tai luo käyttäjätunnus rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi jatkaaksesi
Rekisteröitymiset ovat suljettu

Johdatus CRM-järjestelmiin

Koulutus koostuu sekä alkuun käytävästä teoriaosuudesta että tutustumisesta käytännön kautta maailman johtavaan CRM-järjestelmään, Salesforceen. Koulutus kattaa asiakkuuden hallinnan elinkaaren asiakkuuksien hankinnasta pitkäaikaiseen asiakassuhteeseen. Miksi asiakkuuden hallinta on elinehto toimiville yrityksille ja miten se mahdollistaa kasvun? Mitä tarkoittaa strateginen asiakkuuden hallinta (CRM), operatiivinen CRM, analyyttinen CRM, kollaboratiivinen CRM?


Mitä nykyaikaisilla CRM-järjestelmillä voidaan tehdä, miten niiden avulla toimitaan nopeammin ja virheettömämmin ja säästetään aikaa asiakkaiden tapaamista varten? Kuka yrityksessä käyttää CRM-järjestelmää, ja miten CRM-järjestelmät liittyvät muuhun ICT-arkkitehtuuriin? Miten asiakkuuden hallinnan prosesseja voidaan muokata CRM-järjestelmässä oman yrityksen tarpeiden mukaan? Miten varmistat sujuvan ja onnistuneen CRM-järjestelmän käyttöönoton?

Koulutusmuoto

Luokkahuonekoulutus.

Osallistumismaksu

Jäsenhinta: 625 € (+ alv)
Normaalihinta: 780 € (+ alv)

Kesto

Klo 9–16

Kouluttaja

Kouluttaja Seppo Karisto on toiminut vuodesta 2018 asiakkuudenhallinnan ja ratkaisukeskeisen myynnin lehtorina Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa. Ennen Haaga-Heliaa Karisto on työskennellyt mm. vaativissa kansainvälisissä strategian ja myynnin kehitystehtävissä Nokia Networkissa.

Kohderyhmä

Perustietoa asiakkuudenhallinnasta (CRM) ja CRM-ohjelmistoista tarvitsevat ja CRM-ohjelmiston hankinnasta kiinnostuneet henkilöt.

Koulutuksen sisältö

Asiakkuuden hallinnan eri osa-alueet, asiakkuuden elinkaari, asiakashallinnan prosessit, CRM- järjestelmän käyttöönotto, käytännön harjoitukset

Kouluttaja

Kouluttaja Seppo Karisto on toiminut vuodesta 2018 asiakkuudenhallinnan ja ratkaisukeskeisen myynnin lehtorina Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa. Ennen Haaga-Heliaa Karisto on työskennellyt mm. vaativissa kansainvälisissä strategian ja myynnin kehitystehtävissä Nokia Networkissa.

Osallistumismaksu

Jäsenhinta koskee TIVIA-yhteisön henkilöjäseniä ja kumppanien sekä yhteisöjäsenten henkilökuntaa.

  • Jäsenhinta: 625 €
  • Normaalihinta: 780 €

Hinta sisältää kahvit, lounaan ja materiaalin. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Jos et vielä ole TIVIA-yhteisön jäsen, liity nyt ja osallistu koulutukseen jäsenetuhintaan (jäsenmaksut 20–65 €)! Tutustu myös yritysjäsenyyteen!

Kysyttävää koulutuksesta? Lähetä viesti osoitteeseen ilmoittaudu(at)tivia.fi
Tutustu myös muihin TIVIAn järjestämiin koulutuksiin.


Peruutusehdot: Jos peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruuttamatta jätetyistä ilmoittautumisista perimme koko osallistumismaksun.

Yhteydenotot: ilmoittaudu(at)tivia.fi 

Pidätämme oikeuden päivittää koulutuksen sisältöä.

Liput

Kirjaudu sisään tai luo käyttäjätunnus rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi jatkaaksesi
Rekisteröitymiset ovat suljettu
Päivämäärä ja aika
keskiviikko 13. maaliskuuta 2024
9.00 16.00 (Europe/Helsinki) Lisää kalenteriin
Sijainti

Verkossa

Järjestäjä

TIVIA Infuture Oy