Tekoäly Service Deskissä
Liput
Tekoäly Service Deskissä
Tekoäly Service Deskissä –koulutuksessa saat kattavan käsityksen tekoälyn mahdollisuuksista ja käytännön sovelluksista service desk -ympäristössä.
Opit, kuinka tekoäly voi auttaa rutiinitehtävien automatisoinnissa, helpottamalla esimerkiksi tikettien käsittelyä ja ongelmanratkaisua. Saat keinoja nopeamman ja personoidumman asiakaspalvelun tarjoamiseen sekä datan analysointiin palvelun jatkuvaa parantamista varten.
Lisäksi perehdyt chatbotteihin ja virtuaaliassistentteihin, joilla voit mahdollistaa laadukkaamman asiakastuen ja parantaa asiakaskokemusta.
Kohderyhmä
Koulutus on suunniteltu niin, että se kattaa tekoälyn perusteet asiakaspalvelussa, mutta se myös syventää aiheita niille, joilla on jo aiempaa kokemusta tekoälyn ja ChatGPT:n käytöstä.
Esitiedot
Koulutus on puolen päivän tehopaketti, jossa saat uusinta tietoa sekä käytännön työkaluja siihen, miten tekoälyä voidaan hyödyntää Service Desk –toiminnan tehostamisessa ja asiakaspalvelun kehittämisessä.
Sisältö
Tekoälyn ja ChatGPT:n mahdollisuudet service deskin toiminnan kehittämisessä:
- Mitä jokaisen asiakaspalvelun ammattilaisen tulisi tietää tekoälystä ja ChatGPT:stä?
- Miten tekoäly mullistaa asiakaspalvelun ja service deskin eri osa-alueet?
- Chatbotit, virtuaaliassistentit ja automaatio: Asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyn avulla
- Tekoäly ja ChatGPT osaksi arkea: ChatGPT:n ja tekoälyn soveltaminen asiakaspalvelussa
- Tekoäly ja automatisoidut asiakaspalveluprosessit – kuinka tehostaa asiakaspalvelua?
- Asiakaspalvelun ja -palautteen laadun seuranta tekoälyn ja ChatGPT:n avulla
- asiakaspalautteiden analysoiminen
- toistuvien ongelmien tunnistaminen
- ratkaisujen ehdottaminen palvelun parantamiseksi
- Menestystarinoita tekoälyn käytöstä service deskissä eri toimialoilla: konkreettiset hyödyt ja opit
Kouluttaja
Aleksi Paavola (KTM, Aalto-yliopisto, tietojenkäsittelytieteen kandidaatti, Helsingin Yliopisto) on teknologia-alan sarjayrittäjä. Hän työskentelee perustamassaan Helsinki AI Labsissa teknologiakonsulttina, jossa hän on erikoistunut liiketoiminnan kehittämiseen ja tehostamiseen tekoälyn avulla.
Aleksilla on yli vuosikymmenen kokemus teknologiayrityksistä. Nykyään hänen päivänsä kuluvat suurelta osin erilaisten generatiivisten tekoälyjärjestelmien suunnittelun ja toteutuksen parissa. Näitä ovat esimerkiksi yrityksen sisäisiin aineistoihin kohdistuvat ChatGPT -työkalut.
Ennen tekoälykonsultin uraa Aleksi toimi Kaleva Median laajennetun johtoryhmän jäsenenä sen jälkeen, kun Kaleva Media oli ostanut Offerilla Oy:n. Aleksi oli yksi Offerillan perustajista ja toimi sen teknologiajohtajana. Yritys on Suomen suurin paikallisten tarjousten digitaalinen markkinapaikka. Aleksin yrittäjätaival alkoi FitFashion Media Oy:stä, jossa hän onnistui luomaan Suomen suurimman itsenäisen urheilullisen elämäntyylin verkkomedian. A-lehdet osti FitFashionin vuonna 2014, minkä jälkeen Aleksi toimi A-lehtien digitaalisten palveluiden neuvonantajana.
Osallistumismaksu
Jäsenhinta koskee TIVIA-yhteisön henkilöjäseniä sekä yhteisöjäsenten henkilökuntaa.
- Jäsenhinta 635 €
- Normaalihinta 749 €
Kaikkiin hintoihin lisätään kulloinkin voimassaoleva arvonlisävero (ALV).
Jos et vielä ole TIVIA-yhteisön jäsen, liity nyt ja osallistu koulutukseen jäsenetuhintaan (jäsenmaksut 20–65 €)! Tutustu myös yritysjäsenyyteen!
Peruutusehdot
Mikäli perut koulutuksen alle 14 päivää ennen koulutuksen alkua, perimme osallistumismaksusta 50 %. Jos perut koulutuksen alle 7 päivää ennen koulutuksen alkua, perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun sekä mahdolliset ennakkoon tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutusten suhteen. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä pian ilmoittautumisesi jälkeen.