Korona pisti vauhtia digitalisaatioon: Teknologia on hyvä renki, mutta ihminen on isäntä

16. joulukuuta 2020
Korona on vauhdittanut kuluttajien ostokäyttäytymisen muutosta ja se luo yrityksille paineita uudistaa toimintatapojaan. Asiakkaiden ymmärtäminen edellyttää digitalisaatiota, jonka tarjoamat mahdollisuudet ovat äärettömät. Jos asiat tehdään oikein, työntekijät voivat luopua rutiineista, asiakaskokemus paranee ja yritys saavuttaa kilpailuedun muihin. Digitalisaatio ei ole yksittäinen projekti, vaan se on jatkuvaa kehitystyötä. Samalla yrityksiltä vaaditaan ketteryyttä muutoksiin, jotka voivat tulla nopeasti. Korona muutti kaupassakin kuluttajakäyttäytymistä pysyvästi. Käy lukemassa Keskon digijohtajan ja Fennian hallituksen jäsenen Anni Ronkaisen ajatuksia aiheesta Fennian sivuilla. Muistathan myös tutustua Fennian myöntämiin jäsenetuihin TIVIA-yhteisön henkilöjäsenille!

Fenniaturva

  • 20 %:n jatkuva sopimusalennus Fenniaturva-sopimuksesta
Alennus myönnetään koti-, matka-, eläin- ja venevakuutuksiin.

Auto

  • 20 %:n jatkuva sopimusalennus kaskovakuutuksesta yksityiskäyttöisille henkilö- ja pakettiautoille
Alennus myönnetään Premiumkaskoon ja Laaja Fenniakaskoon. Edut saat soittamalla (puh 010 503 8808) tai varaamalla verkkotapaamisen osoitteesta fennia.fi/verkkotapaaminen. Muistathan aina mainita, että olet Tieto- ja viestintätekniikan ammattilaiset TIVIA ry:n jäsen.
Jaa tämä kirjoitus
Arkistoi