TIVIA ry | Finnish Information Processing Association
TIVIA etsii uutta toimitusjohtajaa

Nykyisen toimitusjohtajan siirtyessä uusiin tehtäviin, haussa on nyt TIVIAlle uusi TOIMITUSJOHTAJA johtamaan ja kehittämään TIVIAn toimintaa.

Toimitusjohtajan päätehtävänä on vastata TIVIA-liittoyhteisön ja sen toimiston operatiivisesta johtamisesta ja hallinnosta, liittoyhteisön strategian toimeenpanosta sekä toimia jäsenyhdistysten aktiivisena kumppanina. Hän toimii liiton kasvoina ja äänenä yhteiskunnallisessa keskustelussa ja vastaa jäsenmäärän kasvattamisesta ja laadukkaiden palveluiden kehittämisestä.

Toimitusjohtaja raportoi tehtävässään TIVIAn hallitukselle. Toimitusjohtajan alaisuudessa TIVIAn toimistossa työskentelee tällä hetkellä neljä henkilöä. Lisäksi toimitusjohtajan tehtäviin kuuluu koulutuspalveluita ja julkaisutoimintaa harjoittavan tytäryhtiön TIVIA Infuture Oy:n toimitusjohtajan tehtävät, sekä apurahoja jakavan Tietotekniikan tutkimussäätiön ns. asiamiehen tehtävät.

Työnkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön aiemman kokemuksen, osaamisen ja mielenkiinnon mukaisesti ottaen huomioon myös muut käytettävissä olevat resurssit. Haku sulkeutuu 26.2.2021 mennessä. Lue lisää tehtävästä ja etsimämme henkilön ominaisuuksista: https://www.compasshrg.com/fi/job/toimitusjohtaja

Lisätietoa tehtävästä antaa hausta vastaava Compass HRG:n konsultti Göran Hernberg numerosta 0500 409 779 tai goran.hernberg(at)compasshrg.fi

kategoriassa Tiedotteet