Digitaalisen palvelun modernisointi

Digitaalisen palvelun modernisointi

Vanhentuvat järjestelmät altistavat suurille liiketoimintariskeille, kuten tietoturvan heikentymiselle ja organisaation ketteryyden rapautumiselle. Kun digitaalisessa palvelussa on saumaton käyttöliittymä ja käyttö onnistuu ruuhkahuipuista huolimatta, ihmiset yksinkertaisesti käyttävät palvelua enemmän ja ovat halukkaampia ostamaan. Mitä jos sinulla olisi selkeä polku kankeista toimintatavoista ja vanhenevasta teknologiasta kohti modernia, skaalautuvaa ja kustannustehokasta palvelutuotantoa, joka mahdollistaa nopeamman markkinoillepääsyn sekä liiketoiminnan kehittämisen? Juhana Harmanen, Head of Business, Gofore Oyj ℹ Jäsen! Kirjautamalla saat verkkosisällöt veloituksetta käyttöösi.
Viimeinen päivitys 15.12.2023
Valmistumisen aika 25 minuuttia
Jäsenet 4
verkkosisältö
    • Video