Hetkyajassa.fi Goes TIVIA Talks
Forrester on ennustanut jo 10 vuotta sitten, että 2010-luku on asiakkuuksien aikaa. Asiakkaalla on yhä enemmän valtaa ja asiakkaat haluavat nopeampaa palvelua ja reagointia. Vastauksena tähän on yritysten digitalisoituminen, johon vastaavat myös asiakkuuksien johtamisen trendit.
Hetkyajassa.fi Goes TIVIA Talks
Forrester on ennustanut jo 10 vuotta sitten, että 2010-luku on asiakkuuksien aikaa. Asiakkaalla on yhä enemmän valtaa ja asiakkaat haluavat nopeampaa palvelua ja reagointia. Vastauksena tähän on yritysten digitalisoituminen, johon vastaavat myös asiakkuuksien johtamisen trendit. Lue lisää
Kirjoittaja on Satu Yrjänen, joka toimii asiakkuuksien kehittämiseen erikoistuneen SEK LoyalIn toimitusjohtajana. Sadun intohimona on yritysten asiakasuskollisuuden, asiakaskokemuksen ja myynnin kasvattaminen sekä asiakkuusmarkkinoinnin digitaalisten palveluiden kehittäminen.