Paras asiakaskokemus syntyy analytiikkaa ja tekoälyä hyödyntämällä IT ja televiestintä, sekä vähittäiskaupan ja kulutustavarayritykset ovat muita edellä teknologian hyödyntämisessä, selviää tuoreesta tutkimuksesta. asiakaskokemus IT Insider toimitus 28.4.2022 Artikkelit
Tekeekö maailman mullistus systeemiajattelun turhaksi? – 5 syytä, miksi ei Systeemisesti toimintaansa ymmärtävä liiketoiminta tai toimija on etumatkalla suurtenkin muutosten keskellä, kirjoittaa IT Insiderin kolumnisti Aini Räisänen. IT Insider toimitus 13.4.2022 Artikkelit
Uusi EU–USA-tiedonsiirtomekanismi: valoa tunnelin päässä tietosuoja-ammattilaisille vai uusi kananlento? Viime viikolla Euroopan komissio ja Yhdysvallat pitivät tiedotustilaisuuden, jonka keskiössä oli riippuvuus Venäjän energiantuotannosta. Keskustelun väliin oli ujutettu ilmoitus tahojen yhteisymmärryk... IT Insider toimitus Tietosuoja 7.4.2022 Artikkelit