Kuinka teet luovuudesta organisaatiosi menestystekijän?
Liput
Kuinka teet luovuudesta organisaatiosi menestystekijän?
Tietoa, työkaluja ja tukea luovan kyvykkyyden kehittämiseen
Luovuus on avain tulokselliseen yhteistyöhön, hyvinvointiin ja uusiin innovaatioihin. Jokainen meistä on luova, mutta sen jalkauttaminen osaksi organisaation arkea vaatii kuitenkin tekoja.
Luova Työelämä 2030 -hanke on vahvistanut sekä suomalaisten organisaatioiden että yksilöiden ymmärrystä luovuudesta, sen monimuotoisuudesta ja mahdollisuuksista. Samalla se on tuottanut tieteeseen pohjautuvan tavan mitata ja kehittää luovaa suorituskykyä.
Hankkeen päätöswebinaarissa perehdymme luovaan organisaatiokulttuuriin ja kuinka voimme sitä kehittämällä lisätä niin yhteisön kuin yksilöiden luovuutta. Esittelemme konkreettisia työkaluja ja toimenpiteitä, joiden avulla luot toimintasuunnitelman oman organisaatiosi luovuusmatkalle. Tutustumme myös uuteen, maksuttomaan palveluun, joilla voit jatkaa luovuuden ja ymmärryksen kasvattamista osana organisaatiosi arkea.
Saat muun muassa:
tutkittua tietoa luovuuden hyödyistä ja sen tuottamasta lisäarvosta
työkaluja luovuuden jalkauttamiseen organisaation sisällä
tukea organisaatiokohtaisen toimenpidesuunnitelman tekemiseen
Kenelle?
Webinaari palvelee sinua, joka haluat tehostaa organisaatiosi tai tiimisi toimintaa, vahvistaa ja sujuvoittaa yhteistyötä sekä avartaa ajatuksiasi luovuudesta ja sen merkityksestä menestystekijänä.
Asiantuntijat
Susanna Rahkamo & Pauliina Valpas, Yellow Method
Pauliina ja Susanna ovat luovuuden tutkimus- ja kehitystalo Yellow Methodin perustajia. Pauliina on tehnyt uraa niin luovalla alalla kuin hyvinvoinnin ja huippuvalmennuksen parissa sekä tutkinut yksilötason luovuutta. Susanna on työskennellyt 20 vuotta johtamisen konsulttina ja tutkinut väitöskirjassaan luovuuden merkitystä menestykselle.
Aika
Keskiviikko 15.3.2023 klo 10.00–11.00
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa! Ilmoittaudu webinaariin MARKin sivustolla.
Luova työelämä 2030 -hanke
Luovuus on kriittinen työelämän kyky. Luovuutta tarvitaan vauhdittamaan toimintatapojen uudistamista, uusien teknologioiden hyödyntämistä, kehittämään työelämän innovaatioita, tuottamaan kaupallisia innovaatioita ja tekemään suomalaisesta työelämästä maailman parasta.
Hanketta johtaa MARK Suomen Markkinointiliitto ry ja se on osa TYÖ2030-ohjelmaa. Kumppaneina hankkeessa ovat Marketing Finland, Teknologiateollisuus, TIVIA, Henry, TEK ja Aalto-yliopisto. Asiantuntijana hankkeessa toimii Yellow Method. Media-, markkinointi- ja sisältökumppaneina toimivat MRKTNG, Grundlage ja WeAreOpen. Hankkeen todellisena muutosvoimana toimii yksilöiden, yritysten ja liittojen tiivis yhteistyö. Hankkeen yksilö- ja yritystason materiaalit ja mallit ovat avoimesti saatavilla ja hyödynnettävissä syksyllä 2022 Markkinointiliiton MARK me -sisältöpalvelussa.
TYÖ2030-ohjelma
TYÖ2030-ohjelmassa kehitetään uudenlaisia toimintatapoja yhdessä työpaikkojen, toimialojen ja asiantuntijoiden kanssa sekä kannustetaan kokeiluihin. Toimintatapoja uudistamalla voidaan vaikuttaa työllisyyteen, talouteen, kilpailukykyyn sekä Suomen työelämäbrändiin maailmalla. Vuonna 2020 käynnistynyt TYÖ2030-ohjelma on osa pääministeri Sanna Marinin hallitusohjelmaa, ja sen on tarkoitus jatkua yli hallituskausien aiempien kansallisten työelämän kehittämisohjelmien tapaan. TYÖ2030-ohjelman tavoitteet: Vauhdittaa toimintatapojen uudistamista ja uuden teknologian hyödyntämistä suomalaisilla työpaikoilla. Vahvistaa yhteistoimintaan ja luottamukseen perustuvaa työkulttuuria. Nostaa Suomi digiaikakauden johtavaksi työelämäinnovaatioiden kehittäjäksi. Nostaa työhyvinvointi Suomessa maailman parhaaksi vuoteen 2030 mennessä.