Paras asiakaskokemus syntyy analytiikkaa ja tekoälyä hyödyntämällä IT ja televiestintä, sekä vähittäiskaupan ja kulutustavarayritykset ovat muita edellä teknologian hyödyntämisessä, selviää tuoreesta tutkimuksesta. asiakaskokemus IT Insider Apr 28, 2022 News
Tekeekö maailman mullistus systeemiajattelun turhaksi? – 5 syytä, miksi ei Systeemisesti toimintaansa ymmärtävä liiketoiminta tai toimija on etumatkalla suurtenkin muutosten keskellä, kirjoittaa IT Insiderin kolumnisti Aini Räisänen. IT Insider Apr 13, 2022 News
Uusi EU-USA tiedonsiirtomekanismi: valoa tunnelin päässä tietosuoja-ammattilaisille vai uusi kananlento? Viime viikolla Euroopan komissio ja Yhdysvallat pitivät tiedotustilaisuuden, jonka keskiössä oli riippuvuus Venäjän energiantuotannosta. Keskustelun väliin oli ujutettu ilmoitus tahojen yhteisymmärryk... IT Insider Tietosuoja Apr 7, 2022 News