Microsoft 365 Hyvät, Pahat ja Rumat -seminaari on Suomen laajin Microsoft 365 -toteutuksista kertova case-pohjainen tapahtuma. Aiempiin HPR-seminaareihin on osallistunut jo yli 2 500 SharePointista, Teamsista, Azuresta, Power Platformista ja muista Microsoft 365 -aiheista kiinnostunutta henkilöä. Mietitpä sitten palvelun käyttöön siirtymistä, palveluiden toteuttamista tai käyttöä työssäsi, tarjoaa HPR-seminaari takuuvarmasti arvokasta ja hyödyllistä tietoa.

  • torstai 10. joulukuuta 2020
  • klo 8.30-17.30
  • online-tapahtuma verkossa

ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN

Ohjelma

Katso tarkempi ohjelma viralliselta tapahtumasivulta.

Puheenvuoroina mm:

CASE HUS: Microsoft Teams terveydenhuollon organisaation arjessa HUSilla
Inkeri Saiku, HUS

Microsoft 365 muutoshallinta ja päivitykset
Janne Ariluoto, Elisa

Miten terveydestä ja suorituskyvystä saadaan ajen prioriteetti ja miksi se on kannattavaa?
Joni Jaakkola, Optimal Performance

CASE Accountor: Globaali intranet ja yhteiset tiimityön välineet
Silja Häikiö, Midpointed Oy ja Tuula Maijala, Accountor Group

Osallistumismaksu ja peruutusehdot

  • Jäsenhinta 795 € (TIVIA-yhteisön henkilöjäsenet sekä yhteisöjäsenten henkilökunta)
  • Normaalihinta 895 €

Hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %.

Liity ilmoittautumislomakkeella TIVIA-yhteisön jäseneksi – saat loppuvuoden jäsenyyden maksutta ja pääset osallistumaan Microsoft 365 HPR -seminaariin edullisella jäsenhinnalla! Jäsenyys jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Voit irtisanoa jäsenyyden milloin tahansa ilmoittamalla siitä sähköpostilla osoitteeseen: jasenasiat(ät)tivia.fi.

Osallistumisoikeus on henkilökohtainen. Laskutamme osallistumismaksun ilmoittautumisen jälkeen. Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta vielä 30 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen emme palauta osallistumismaksua, mutta voit vaihtaa tilaisuuden osallistujan tai siirtää osallistumisen seuraavaan tapahtumaan.