Tietotekniikan liitto uudistuu 60-vuotisen taipaleensa kunniaksi

Tietotekniikan liitto juhlii 26.11.2013 kuusikymmenvuotista matkaansa suomalaisen tietotekniikka-alan aallonharjalla. Tässä yhteydessä on sopiva aika keksiä uusi nimi!

Tietotekniikan liitto ry perustettiin vuonna 1953 nimellä Reikäkorttiyhdistys. Sen jälkeen yhdistys on säännöllisin väliajoin tarkistanut toimintansa suuntaa ja muuttanut myös nimeään. Nykyinen nimi otettiin käyttöön jo 27 vuotta sitten, jolloin maailma ja alan toimintaympäristö olivat täysin erilaiset kuin nykyään. Nykyisen nimen vuoksi Tietotekniikan liiton toiminta yhdistetään myös usein virheellisesti ammattijärjestöihin.

Tietotekniikan liitto ry:n tehtävänä on edelleen näyttää rohkeasti tietä tietotekniikan tulevaisuudelle. Siksi yhdistyksen on jälleen aika luoda nahkansa tämän ajan tarpeita vastaavaksi.

Nimenmuutosprosessissa kaikki palaute on arvokasta. Tietotekniikan liitto toivoo paljon hyviä vastauksia ja ajan hermolla olevia nimiehdotuksia kaikilta kiinnostuneilta. Vastauksia pyydetään perjantaihin 25.10.2013 mennessä. Kaikkien kyselyyn vastanneiden on mahdollista osallistua myös S-ryhmän 100 € lahjakortin arvontaan. Lahjakortteja arvotaan kaksi kappaletta.

Osallistu kyselyyn!